Księgowość
pełen zakres usług księgowych
Oferujemy pełen zakres usług księgowych zgodnych z wymogami obowiązujących w Polsce przepisów ustawy o rachunkowości, KSR (Krajowych Standardów Rachunkowości) i MSR (Międzynarodowych Standardów Rachunkowości) oraz przepisów podatkowych. Nie ma przy tym znaczenia, czy obsługujemy małe, średnie, czy duże przedsiębiorstwo.
Mamy doświadczenie w prowadzeniu usług księgowych dla firm o różnym profilu działalności, wielkości i statusie prawnym:
- Przedsiębiorstwa osób fizycznych
- Spółki cywilne
- Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
- Spółki jawne i komandytowe
- Fundacje i Stowarzyszenia
- Wspólnoty Mieszkaniowe
Świadcząc nasze usługi zawsze na pierwszym miejscu stawiamy dobro klienta i jego potrzeby. Staramy się by prowadzona przez nas księgowość była przydatna, a zawarte w niej informacje były w pełni wykorzystane w prowadzeniu biznesu. W firmie wykorzystujemy najnowsze oprogramowanie księgowe „SYMFONIA”. Natomiast prowadząc księgowość u klientów obsługujemy takie programy jak np.”SAP”, programy czynszowe i księgowe dla Wspólnot mieszkaniowych.
Nasza oferta skierowana jest do firm z wysokimi wymaganiami co do standardów rachunkowości.
Książka przychodów i rozchodów
Prowadzenie Podatkowej książki przychodów i rozchodów (w skrócie popi) zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych i Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie prowadzenia popi.
- Bieżąca analiza i ewidencjonowanie operacji gospodarczych w popi.
- Prowadzenie dodatkowych ewidencji określonych w obowiązujących przepisach (majątku trwałego, wyposażenia, kart wynagrodzeń pracowników, przebiegu pojazdów).
- Prowadzenie ewidencji dla potrzeb VAT.
- Kontrola rozrachunków dla celów podatkowych i VAT.
- Sporządzanie list płac i rozliczeń z ZUS.
- Zamykanie pkpir na koniec roku obrotowego z uwzględnieniem dostarczonego przez klienta spisu z natury.
- Prowadzenie urządzeń księgowych dostosowanych do otrzymanych dotacji unijnych i ich rozliczenie.
- Sporządzanie rozliczeń rocznych w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych dla właścicieli.
- Sporządzanie sprawozdawczości do GUS, NBP i innych instytucji kredytowych.
- Udzielanie konsultacji i porad w zakresie prowadzonej działalności.
- Reprezentowanie klienta przed organami podatkowymi i ZUS.
Prowadzenie pełnej księgowości (ksiąg handlowych)
Prowadzenie pełnej księgowości (ksiąg handlowych) zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości, zgodnie ze standardami międzynarodowymi oraz przepisami ustaw podatkowych.
- Opracowanie planu kont i polityki rachunkowości dla każdego klienta indywidualnie w zależności od rodzaju prowadzonej działalności
- Analiza, dekretowanie i ewidencjonowanie operacji gospodarczych według dokumentów źródłowych na odpowiednie konta analityczne i syntetyczne
- Rozliczanie produkcji i gospodarki magazynowej
- Prowadzenie rejestrów sprzedaży i zakupu dla celu rozliczenia podatku VAT i VAT-UE
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych i WiP oraz dodatkowej ewidencji dla środków otrzymanych w ramach dotacji w tym z Unii Europejskiej
- Prowadzenie urządzeń księgowych dostosowanych do otrzymanych dotacji unijnych i ich rozliczenie
- Sprawdzanie i uzgadnianie rozrachunków zgodnie z ustawą podatkową i VAT
- Sporządzanie miesięcznych zestawień obrotów i sald, rachunku wyników i bilansu
Księgi handlowe
- Indywidualnie dla każdego klienta sporządzanie miesięcznych raportów menadżerskich celem analizy na bieżąco działalności firmy
- Przygotowanie miesięcznych rozliczeń dla celów obliczenia zaliczek na podatek dochodowy (PIT i CIT), VAT, PFRON, PIT-4 i ZUS oraz sporządzanie stosownych deklaracji
- Sporządzanie deklaracji na potrzeby podatków lokalnych w tym od nieruchomości
- Sporządzanie obowiązujących danego klienta sprawozdań statystycznych na portalu GUS, NBP, KRS i innych instytucji kredytowych
- Sporządzanie intrata
- Przygotowanie i sporządzanie na koniec roku obrachunkowego sprawozdania finansowego zawierającego bilans, Zis oraz informację dodatkową
- Sporządzenie rocznego rozliczenia w zależności od formy prawnej firmy
- Przygotowanie treści odpowiednich uchwał dla Zarządów oraz pomoc przy sprawozdaniu z działalności Zarządu za dany rok obrotowy.
- Reprezentowanie klienta przed organami podatkowymi i ZUS
Outsourcing
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Duis posuere dapibus elit, scelerisque tempus massa tristique ac. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Phasellus id varius lacus, et sollicitudin nunc. Integer varius porta metus, eleifend dictum eros porttitor in. Morbi pulvinar malesuada elit, non congue massa sagittis sit amet. Nullam ac facilisis nisi, in hendrerit urna. Vestibulum nec accumsan tellus, eget dictum leo.
Proin venenatis sem et enim pulvinar varius. Nunc at lacinia odio. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris a lacus vitae ligula tristique porttitor. Suspendisse libero risus, venenatis et tortor at, convallis hendrerit lectus. Suspendisse potenti. Mauris neque diam, sollicitudin vitae vulputate sit amet, elementum ut dui. Pellentesque malesuada mollis purus id mattis. Aenean viverra lobortis rhoncus. Ut in tempus nulla.
Cennik
Ryczałt ewidencjonowany — podatnik niebędący czynnym płatnikiem VAT |
Ryczałt ewidencjonowany — podatnik VAT |
|
---|---|---|
Obsługa do 10 dokumentów | 350 zł brutto/m-c | 450 zł brutto/m-c |
Obsługa do 20 dokumentów | 390 zł brutto/m-c | 520 zł brutto/m-c |
Obsługa od 21 do 40 dokumentów | 460 zł brutto/m-c | 590 zł brutto/m-c |
Obsługa od 41 do 60 dokumentów | 520 zł brutto/m-c | 650zł brutto/m-c |
Obsługa od 61 do 80 dokumentów | 590 zł brutto/m-c | 720zł brutto/m-c |
Obsługa od 81 do 100 dokumentów | 650 zł brutto /m-c | 780zł brutto/m-c |
Powyżej 100 dokumentów | wycena indywidualna | wycena indywidualna |
Książka przychodów i rozchodów - podatnik niebędący czynnym płatnikiem VAT |
Książka przychodów i rozchodów — podatnik VAT |
|
---|---|---|
Obsługa do 10 dokumentów | 450 zł brutto/m-c | 500 zł brutto/m-c |
Obsługa do 20 dokumentów | 520 zł brutto/m-c | 590 zł brutto/m-c |
Obsługa od 21 do 40 dokumentów | 590 zł brutto/m-c | 650 zł brutto/m-c |
Obsługa od 41 do 60 dokumentów | 650 zł brutto/m-c | 720 zł brutto/m-c |
Obsługa od 61 do 80 dokumentów | 720 zł brutto/m-c | 780 zł brutto/m-c |
Obsługa od 81 do 100 dokumentów | 780 zł brutto/m-c | 850 zł brutto/m-c |
Obsługa od 101 do 120 dokumentów | 850 zł brutto/m-c | 920 zł brutto/m-c |
Obsługa powyżej 120 dokumentów | wycena indywidualna | wycena indywidualna |
Spółki prawa handlowego — podatnik VAT |
|
---|---|
Obsługa do 10 dokumentów (obejmuje sprawozdanie finansowe) |
1300 zł netto/m-c |
Obsługa od 11 do 30 dokumentów (obejmuje sprawozdanie finansowe) |
1450 zł netto/m-c |
Obsługa od 31 do 50 dokumentów (obejmuje sprawozdanie finansowe) |
1600 zł netto/m-c |
Obsługa od 51 do 70 dokumentów (obejmuje sprawozdanie finansowe) |
1850 zł netto/m-c |
Obsługa od 71 do 100 dokumentów (obejmuje sprawozdanie finansowe) |
2100 zł netto/m-c |
Obsługa powyżej 100 dokumentów (obejmuje sprawozdanie finansowe) |
wycena indywidualna |
Biuro Rachunkowe i Kancelaria Podatkowa
Jesteśmy na rynku od 1989 roku. Zaufało nam ponad 200 firm i 320 Wspólnot Mieszkaniowych. Oferujemy nowoczesne i profesjonalne usługi w zakresie obsługi podatkowo–księgowej, doradczej, przekształceń zarówno podmiotom krajowym jak i firmom z kapitałem zagranicznym. Zapewniamy naszym klientom profesjonalną obsługę w języku polskim i angielskim, doradztwo audytorów, Radców Prawnych, Zarządców Nieruchomościami. Wysoką jakość świadczonych usług zapewnia profesjonalnie dobrana i kompetentna kadra. Zatrudniamy na stałe 13 doświadczonych, wykształconych pracowników z szeroką wiedzą z zakresu finansów, księgowości oraz ekonomii.