Oferta na podpis elektroniczny wydawany przez CERTUM opiewa na Zestawy do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego jak i wydania i odnowienia samych certyfikatów kwalifikowanych. Spełniają one wymagania Ustawy o podpisie elektronicznym.
Odnowiony certyfikat kwalifikowany może posiadać okres ważności rozpoczynający się do 60 dni od momentu jego wydania - tym samym można odnowić posiadany certyfikat tak, aby był on ważny dopiero od momentu wygaśnięcia poprzedniego.
Zestawy Certum do podpisu elektronicznego to urządzenia do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego (często wykorzystywane przez Płatników składek ZUS do podpisywania deklaracji).
Dodatkowy certyfikat to usługa dedykowana między innymi dla osób: zamierzających nabyć kolejny certyfikat kwalifikowany, które nie odnowiły certyfikatu przed upływem jego ważności. Wymiana karty to usługa dedykowana między innymi dla osób: chcących uzyskać kolejny lub nowy certyfikat kwalifikowany, które nie odnowiły certyfikatu przed upływem jego ważności, których karta kryptograficzna została utracona, uległa mechanicznemu uszkodzeniu lub została zablokowana.
Dostarczane przez nas karty umożliwiają wykorzystanie najnowocześniejszych technologii z dziedziny ochrony danych i identyfikacji. W naszej ofercie są czytniki, które można połączyć z komputerem lub urządzeniem mobilnym. Dopełnieniem dla czytników kart kryptograficznych jest etui stanowiące doskonałą ochronę czytników kart mini.