Prowadzenie Podatkowej książki przychodów i rozchodów ( w skrócie pkpir) zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych i Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie prowadzenia pkpir
- Bieżąca analiza i ewidencjonowanie operacji gospodarczych w pkpir
- Prowadzenie dodatkowych ewidencji określonych w obowiązujących przepisach ( majątku trwałego , wyposażenia, kart wynagrodzeń pracowników , przebiegu pojazdów)
- Prowadzenie ewidencji dla potrzeb VAT
- Kontrola rozrachunków dla celów podatkowych i VAT
- Sporządzanie list płac i rozliczeń z ZUS
- Zamykanie pkpir na koniec roku obrotowego z uwzględnieniem dostarczonego przez klienta spisu z natury
- Prowadzenie urządzeń księgowych dostosowanych do otrzymanych dotacji unijnych i ich rozliczenie
- Sporządzanie rozliczeń rocznych w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych dla właścicieli.
- Sporządzanie sprawozdawczości do GUS , NBP i innych instytucji kredytowych
- Udzielanie konsultacji i porad w zakresie prowadzonej działalności
- Reprezentowanie klienta przed organami podatkowymi i ZUS